6 cai

Şase cai

Foarte mult…

Posted by whiteboy pe Septembrie 9, 2009

Da, a fost o zi incarcata, pentru ca dupa ce am iesit afara ne-am dus sa stam pe o banca, intr-un fel de parculet, sau loc de joaca pentru copii, uitandu-ma in imprejurimi, la o banca alaturata erau 2 gay(bleaaaah). In fine, asta am trecut cu vederea(din pacate).
Apoi am fost la gara, cand ne intorceam, am vazut o gasca de tigani, doh, voiau sa faca nu stiu ce, dar nu e asta problema, unul din ei era in chiloti si radea la lumea care trecea pe pod.
am si o poza!DOWNLOAD
Pula mea, deja era prea mult…
Dar, am aflat si un lucru nou, nu stiu cum veni vorba de un anume cuvant „patos”!? Ce pula mea inseamna PATOS!? si o intreb pe Andrea, „Ce e aia patos?” si ea imi zice „Cauta in DEX”. OK. Deci patos = cauta in dex. Suna bine patos pula, nu!?
A fost o zi plina, bag pula, ma doare capul, si maine dimineata ma trezesc devreme, mergem la Baile Tusnad sau ceva de genul, nu mai tin minte cu exactitate.
Sper sa fie fain, daca nu…nu fac nimic….
As mai scrie ceva, dar nu stiu ce, asa ca va las sa dormiti🙂
Ne mai citim…
P.S.:

PÁTOS s.n. Însuflețire pasionată; avânt, entuziasm. ♢ Loc. adv. Cu patos = a) în mod entuziast; pasionat, înflăcărat; b) în mod afectat, emfatic. ♦ Afectare, emfază (în vorbire și în scris); falsă însuflețire. – Din ngr. páthos fr. pathos.

P.S.2: bag pula din nou, am uitat sa scriu cu diacritice.

Lasă un răspuns

 
