6 cai

Şase cai

Intro?!

Posted by whiteboy pe Septembrie 9, 2009

Ăsta cică ar trebui să fie un intro!?

Numele blogului!?

Cam aşa am ales numele:

eu: ba
eu: ne facem blog?
clau: :))
clau: blog …pt?
eu: sa ne bagam pula in tot?
eu: ce zici?
eu: scriem toti pe el:D
clau: faci cum vrei
eu: ce nume sa ii dam?
eu:😕
clau: talente nedescoperite:)))))))))
eu: cocalar
eu: blogucasei
eu: La mulţi ani şi tie Mădalin pentru ziua de ieri..
eu: ?
eu: what?
clau: te cheama maria:)))))
eu:😕
clau: cine tia zis
clau: ?
eu: un dobitoc
clau: :))
eu:😕
eu: ba chiar ma cheama maria?
clau: nush…:-??
eu: pula mea.
eu: ce nume ii dam blogului
clau: maria:))
eu: NuSuntMaria?
eu: :))
eu: nu…
eu: va fi un blog comun…
eu: 6-cai
eu: :))
clau: :))
eu: e bine
eu: ?
eu:😀
clau: 6 vaci:))))
eu: =))
eu: gataaa.
eu: asta ramane:D
eu: 6cai

Deci cam aşa…

Ăsta ar trebui să fie un „Blog comun”,  !?

Adică postăm mai mulţi pe acelaşi blog:

Andrea

Mădălina

Mădălina

Alin

Claudiu

Şi eu, Mădălin

Fiecare va posta ce vrea el,  evident, ne mai legăm de postarea celuilant, dar nu să ne certăm aiurea. Că aşa-s prietenii.haha.

Deci, ce să mai zic…

PA!

2 Răspunsuri to “Intro?!”

  1. Crazzy said

    e prea „6 Cai” blogu` asta😡
    :))

    :*

  2. chester. said

    albule, sunteti cam multi mai… sunt curios ce o sa iasa :>

Lasă un răspuns

 
