6 cai

Şase cai

Adaugă articol nou

Posted by whiteboy pe Septembrie 11, 2009

Nu ştiu ce nume să dau articolului, aşa că nu ştiu nici ce să scriu…

Îmi cer scuze că nu am scris ieri, dar am fost într-o excursie, la Băile Tuşnad, super frumoasă staţiunea.

A fost iar, o zi PLINĂ, am aflat că voi muri de tânăr(deci nu vă voi respira prea mult „aier”). Cum am aflat asta?

Uşor, mi-a spus un bolovan, şi nu era un bolovan ca toţi ceilanţi, era unul care trebuia sa îi dai 2 lei şi apoi să îi bagi mâna în gură(era un bolovan în forma de faţa). După ce îi băgai mâna în gură aşteptai câteva secunde şi iţi dădea o foicică scrisă, ca un bon de la magazinul din colţ. Am încercat să-l scanez dar nu merge, e prea proastă foaia aia.

Aşa că vă scriu la mână tot.

Iţi vine greu să traieşti sănătos.

Dorinţele tale fiizice iţi sunt coordonate de suflet.

Eşti predispus la exagerări, nu ai stăpânire de sine.

Ai grijă ca infocarea şi senzualitatea prea mare nu o poţi controla şi poţi să devii nenorocit sau să creezi o tragedie.

Ţi se arată o căsnicie fericită şi norocoasă.

Înainte de logodna nu strică dacă te gândeşti la ce va urma după aceea.

Interesant nu?

belah, o prostie :)) asta mi-ar mai trebui acuma să cred în bolovani…

Ce căcat… doh. Deci dacă nu a avut dreptate şi voi avea o viaţă eşuată mă duc şi-l sparg cu un baros😀.

Apoi am cumparat toţi o Pizza(DE POFTĂ)… Am mai vizitat prostii pe acolo şi cam atâta… am venit acasă…

Voi pune poze mai târziu(că acuma nu am).

Să trăiţi bineeeeeeeeeeee!!!

3 Răspunsuri to “Adaugă articol nou”

  1. madimadutza said

    =))) Ai uitat sa spui ca bolovanul „vorbea”.Infine, mormaia cva el pe acolo.A fost super, si pizza aia chiar a fost buna.

  2. ov1d1u said

    Chestiile astea nu ar trebui sa prezica numai chestii frumoase? :)) Asa pun pariu ca nu iti mai arde sa bagi mana la prezis viitorul atunci cand mai dai pe acolo

  3. chester. said

    Las’ ma ca nu mori tu cand vor pietrele… sau da?! ;))😛

Lasă un răspuns

 
