6 cai

Şase cai

Să nu-i fuţi în gură!?

Posted by whiteboy pe Septembrie 14, 2009

Deci, într-o zi chiar mă voi oftica rău de tot, pe ăia care se dau mari cunoscători şi fanii lu’ Michael Jackson.

Adică, cine asculta MJ înainte să moară!?

Răspuns: NIMENI!

Păi cum să asculte ei muzică reală când îl avem pe „Tata Guţă”!?

De ce să ascultăm noi un pedofil care işi bate joc de copii nevinovaţi?(luaţi-o sus băi inteligenţilor, acuma nu e tot acelaşi pedofil!?)

Deci, vorbeam cu un cunoscător dinăsta pe mIRC, citiţi conversaţia:

<whiteboy> salut
<luvMJ> sall(deja e sigur ca nu stie ce e ala Michel Jackson)
<whiteboy> asculti Michael Jackson?
(am asteptat cateva minute bune)
<luvMJ> daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(speram un simplu raspus)
<whiteboy> de cand te stii sau dupa ce a murit?
<luvMJ> poi ask d vara asta(muistule)
<whiteboy> frumos, stii cumva cum se numeste melodia pe care incearca sa o imite la inceputul piesei in clipul http://www.youtube.com/watch?v=nst3FNyCA7Q ? inainte de Usher – Yeah
<whiteboy> nu imi amintesc cum se numeste
<luvMJ> tre sa i
<luvMJ> es
<luvMJ> nu Mikel Jexon knda aia e un gras(prost mai esti trait-ar neamu’)
<whiteboy> bafta, prietene nu uita Michel Jackson

[…]injurături

<luvMJ> bagamias pla in gur ata de cocalar(cine vorbeste) prst q diplome
[…] au urmat câteva injuraturi ca la usa cortului. Nu are rost sa le mai public aici.

Melodia era Michael Jackson – Billie Jean

Deci, sper ca acel cretin să citească acest articol şi să vadă că-i doresc: Multă sănătate pe cale orală!

Acuma nu mă laud că ascult Michael Jackson sau ceva de genul, am câteva melodii frumoase de ale lui, dar le am de foarte mult timp, niciodată nu mi-a păsat cum fute el copii sau cu ce se ocupa în viaţa cotidiană. Pur şi simplu îmi plăceau! Pentru mine Hip-Hop-ul este felul întâi, felul doi şi desert.

Apropo de asta, sper să nu aud cocalaria din clasă să îl plângă că a murit in floarea vârstei.

Lăsând asta la o parte, azi m-am tuns…. deh… nu scurt, doar m-am tuns să se bucure VITA de dirigintă. Sper să nu mai comenteze ca ma piş pe capul ei.

Deci mâine mă duc la şcoală cu pula-n mână, am doar 3 materii+dirigenţie, la română facem dirigenţie, la franceză cunosc noua javră şi la engleză cred ca mă duc sa beau o cafea.

Ţineţi-mi pumnii să fie de treabă altfel rămân la franceză.haha.

5 Răspunsuri to “Să nu-i fuţi în gură!?”

  1. madimadutza said

    Mai Mada,sicer sa zic si mie imi plac vreo 2 melodii de la MJ si sincera sa fiu inainte sa moara nici eu nu stiam de ele.Poate e din cauza ca e mult mai mediatizat de cand a murit si piesele lui incep sa fie mai difuzate.Bn,de asta nu ma dau mare fana dar poate si alte pers ca cel de mai sus, au aflat de el in acelasi fel.

  2. whiteboy said

    nu vreau să se fii înţeles greşit. dar nu oblig pe nimeni sau ceva de genul să îl asculte. dar dacă te dai cunoscător trebuie să ştii, părerea mea.

  3. Annie said

    stiu.
    acum 1 an cand ascultam la magazinul mamei mele de pe telefon trecea lumea si se uita ceva gen”/:)”si zicand ceva de gen” asta asculta michael jackson acum? e in urma cu zeci de ani”
    nu nu eram in urma:) asta’mi placea.
    ratatul ala care nici nu stia ce melodie e.. macar de era un mai necunoscuta publicului gen”smile sau the lost childhood” mai ziceam si eu..da e BILLIE JEAN!:|
    asta e:)
    acum e o moda .. esti true daca ascultzi mj:>
    rip michael:(

  4. Annie said

    erata* o melodie mai necunoscuta publicului

  5. Phenom1337 said

    Toti se dau tari in clanta,de cand a murit MJ pe toti ii vezi cu melodiile urland in telefoane mai rau ca Guta.Inainte sa moara,nimeni nu stia de el,acuma toti ii sunt fani :-j . Vai… :))

Lasă un răspuns

 
