6 cai

Şase cai

A doua zi

Posted by whiteboy pe Septembrie 15, 2009

Da, azi a fost o zi mare pentru mine, am cunoscut viitoarea profă de franceză!

Îmi cer scuze Andrea pentru ceea ce voi spune🙂.

Are 20+ ani,  este blondă, arată bine. Din câte simt eu va fi de treabă, şi mă va trece cu una, cu două :)).

Mă fut, oricum nu mai am chef de şcoală, căcatul ăla de tonomat de cafea face cafeaua prea slabă, am băut 2 şi m-am simţit mai adormit decât eram. Acuma trebuie să mă trezesc şi mai de dimineaţă să îmi fac cafeaaaaaaa.

În fine, sper ca în puţin timp să mă obijnuesc.

Deci, acuma am o foame şi aştept să mănânc, paste cu sos.

Ce să mai spun şi eu, is plictisit…

A da, să fiu puţin BRB… mă duc să crăp în mine.🙂

Bun, să-mi fie de bine.

Cât mâncam mă uitam la TV, cu sorămea de 6 ani, doamne…. oare există desene mai naşpa decât ce e pe JETIX?

Adică, ce căcat de desene sunt alea? numa handicapaţi, fără nici un sens.

Bun, şi în seara asta m-am enervat, şi azi m’am enervat,deci gata.

Ne’om mai citi!

Lasă un răspuns

 
