6 cai

Şase cai

Bă, v-am uitat…

Posted by whiteboy pe Septembrie 20, 2009

Scuzaţi-mă, am uitat să mai şi postez pe aici, doh, dar oricum nu prea aveam ce posta…

Am fost şi mi-am luat ţoale, nu dinalea de pus pe pereţi sau pe jos,  dinalea de te îmbraci cu ele. Cam atât…

Azi am fost cu Alin să cumpăr nişte prăjituri, şi cand ne întorceam am dat, defapt a dat, de o cerşetoare, începe sa ne fută capul în ungureşte, apoi în română şi zice:

Daţi-mi şi mie vă rog 1 leu douăzeci. I-a dat Alin, eu nu am suflet pentru ăştia.

Dar după îmi cere mie 20 de bani, ha!? ce e cu asta? s-a scumpit berea sau ce?

Eu i-am raspuns, politicos, NU!

Apoi a plecat spunând: „Să vă trăiască….(face 2 metri)Dumnezo!

Să înţeleg că ne’a şi înjurat? Mulţam pentru înjurătură,hehe.

Aşa, zilele trecute am mai găsit şi asta:
ce pula

Fain aşa-i?

În ce lume trăim, am mai auzit una alta, dar am uitat…😀

Pâna la următoarea postare, numai bine!

2 Răspunsuri to “Bă, v-am uitat…”

  1. Florin said

    tare poza😀

  2. Phenom said

    Chiar ca EPIC FAIL :))

Lasă un răspuns

 
