6 cai

Şase cai

Mi-e scârbă de… Paris Hilton

Posted by whiteboy pe Septembrie 21, 2009

PARIS HILTON
Să-mi bag pula, cand o văd pe asta mă apucă dracii, am o scârbă extremă şi o ură incredibilă faţă de ea. Nu ştiu de ce.
Dacă aş prinde-o în faţa mea i-aş rupe capul!
Ce-o făcut târfa asta să ajungă ea mare vedetă? O PULĂ, nimic a stat cu lindicu’ pe centură până i-a lăsat tacsu’ moştenirea şi dupa o stat cu lindicu’ în platoul de filmare.
Cât de prost să fii să dai bani să apari într-un film, sau să îţi fuţi vocea doar pentru a fi in pas cu moda.
Încă un lucru ce mă displeră, are capul pătrat, cum pula mea nu ştiu, probabil din cauza inteligenţei, are şi mintea în patru colţuri.
ni la ea ce mox are
Ce să mai spun e o curvă în toată regula, măcar de ar arăta bine, aşa… zici că e bărbat…
Mai vezi lăbari de zic: Bă ce aş fute-o pe Paris Hilton, arată aşa bineeee.
Îmi doresc să moara şi ei şi ea!
Punct. bag pula în gura ei!
Pe chester nu îl băgăm în oală cu toţi lăbarii! El e excepţia noastră!😀

Un răspuns to “Mi-e scârbă de… Paris Hilton”

  1. chester. said

    Stiu ca ai scris ce ai scris, da io tot as vrea s-o fut. Chit ca primesc o pula de la tine da dupa aia as vrea sa pun si io pula putin pe asta.😀
    tu-ti bagi pula-n gura mea si io te bag la blogroll… pai se face asa ceva mai albule??? Mai vrei tricoul ala care ti l-am pastrat?

Lasă un răspuns

 
