6 cai

Şase cai

Ce sa va spun?

Posted by whiteboy pe Septembrie 23, 2009

Incep in acest post prin a anunta un lucru:
DACA ESTI COCALAR/PITIPOANCA si citesti in monentul asta si in acelasi timp te gandesti cum sa o vrajesti pe Doina de la 4/George de la 2 iti recomand sa stingi PC-ul si sa te spanzuri. Sa nu mai imi citesti blogul cat traiesti ca imi bag eu pula in trahea ta si te va durea tare!!!
Bun. Sa continuam, incep prin a spune ca azi m-a durut ingrozitor capul. Si acuma ma simt mult mai bine.
Da, acuma ma dor creierii de prostia omeneasca.
Apropo, sar si eu de la una la alta, ce pula mea este cu Romania?
Face Basexu ceva bine pentru tara asta? Legalizeaza iarba+prostitutia?
Doamne ajuta! Fa un bine tarii Basesculeeee!

Asa sa spun faza cu prostia omeneasca, am vazut azi un haifaiv de am ramas prost(vorba vine, prost eram de mult!), deci sa va prezint niste poze :
curva
tot curva
curva tot curva ramane
deg
Deci ce parere aveti?
Scarbos, bag pula in gura lor, eu sunt de parere ca atunci cand cumperi un telfon mobil sa dai un test de inteligenta, care sa dovedeasca (,) ca esti in stare sa nu faci „crima” cu el!
Bag pula, m-am scarbit din nou.
Ne-om mai citi!

3 Răspunsuri to “Ce sa va spun?”

  1. chester. said

    Brrr. Ce faci omule, vrei sa ma faci sa nu mai mananc?!

  2. ov1d1u said

    Pozele astea le-ai gasit pe haifaiv? Hahaha :)) Parca nu era permis asa ceva pe site-ul ala. Oricum nu ai de ce sa fii revoltat: curvele au existat, exista si vor exista cat o fi lumea asta pe pamant🙂

  3. whiteboy said

    nu-i bai ca ii curva, dar macar sa fie in viata reala.
    si haifaivul a fost raportat de mine si acuma nu mai exista, slava Domnului!

Lasă un răspuns

 
