6 cai

Şase cai

Fara titlu, fara inspiratie

Posted by whiteboy pe Septembrie 24, 2009

Incep acest post cerandu-mi scuze de la voi, pentru ca imi bag pula in tot, pentru ca sunt obosit, pentru ca am tras curent la un ochi si imi curg lacrimi la greu, pentru ca am uitat cacatul ala de geam deschis si acuma dardai de frig!
Da, acuma imi bag pula in traheele prostilor care ne conduc tara, adica, cei care ii pun pe altii sa se sclaveasca pentru un salariu echivalent cu o flegma! Dar oamenii muncesc, pentru ca nu au de ales, din pacate, si sincer nu prea imi pasa de oamenii normali, care nu au facut cursuri de specialitate sau macar scoala. Vorbesc acuma de oamenii care se chinuie sa invete ani de zile si in final, termina facultatea/cursurile de specializare si se angajeaza ca tamplar/croitor/insalator/femeie de servici, sa nu ziceti ca asta nu e ca pula, dupa ce am invatat atata ma chinui ca sclavul pentru 600RON din care 20% ii dau pe mancare, 10% haine, 15% medicamente si restul pe alte chestii necesare.
Acuma eu nu pot face nici un cacat agitandu-ma dar ma fute ingrozitor de rau la cap sa vad oameni cu studii, la ghena!
Bun, am mai slobozit cateva vorbe, am mai facut cativa oameni sa-mi citeasca „aberatiile”, acuma vorbeste stomacul cu mine, ii este cam foame, nu stiu ce are, dar pofta de mancare nu am deloc.
Vad eu ce fac… un dus si ma culc..
Noapte buna.

Un răspuns to “Fara titlu, fara inspiratie”

  1. Phenom said

    Pai nah,sunt de acord cu vorbele tale.Italienii nu ne suporta,un alt stat din uniune care uraste romania,deci,muie conducerea,muie presedentia !

    *Am scris intentionat numele tarii noastre de cacat cu litera mica,nefiind demna nici macar de o pronuntie gramaticala corecta :down:

Lasă un răspuns

 
