6 cai

Şase cai

Suntem niste canibali(?)

Posted by whiteboy pe Septembrie 26, 2009

Dupa cum ziceam, suntem niste canibali… NU, nu ne mancam intre noi, cel putin fizic, dar psihic suntem toti niste gunoaie. V-ati gandit vreodata la asta? Probabil ca nu, dar ganditi-va de cate ori ati facut ceva rau altui om(probabil nevinovat) doar sa va fie voua bine sau sa scapati de ceva?
Eu am facut asta de cateva ori, pe moment am fost fericit si m-am simtit bine, dar dupa un timp a inceput sa ma macine constiinta, si nu este un sentiment prea placut, oricum nu pot spune ca sunt omul care sa isi regrete trecutul. Cateodata vad prostia asta incredibila imi vine sa urlu…
In fine… mi-e si scarba sa mai scriu ceva…

CANIBÁL ~ă (~i, ~e) m. și f. 1) Persoană care se hrănește cu carne de om; antropofag. 2) fig. Persoană care vădește cruzime excesivă. /<fr. cannibale

Un răspuns to “Suntem niste canibali(?)”

  1. Phenom said

    Mare dreptate ai…Ne mancam unu’ pe altu’.Specific tarii in care traim😐

Lasă un răspuns

 
