6 cai

Şase cai

Am răcit, cred(!?)

Posted by whiteboy pe Octombrie 5, 2009

Da bă, am răcit băgami-aş pula. Stau ca mortul beau ceai cu gheaţă, în speranţa că îmi va trece.
Stând de dimineaţă „pă” net şi citind unele chestii, am găsit ceva superb:
Uite asta: Mircea Badea vs. Realitatea TV, pe forumul Realitatea un sondaj despre Mircea Badea, să înţeleg că şi telespectatorii Realitatea îl plac pe Badea? Oricum, ăştia se fac de căcat pe ei în primul rând prin comportamentul lor de 2 bani:
„Va place emisiunea „In gura presei” ? ” – păi ce te fute pe tine grija dacă îmi place sau nu? E dreptul meu să ma uit la ce vreau la TV, şi să vă dau puţin peste bot DA, îmi place, e singurul lucru la care ma uit la TV!
„Antena 3 este un post de televiziune mincinos ? ” – există vreun post de tembeliziune care nu minte?
„Mircea Badea este ridicol ? ” – Mă-ta îi ridicolă, este unul din puţinii oameni din mass-media care vede Românica aşa cum este ea. Şi are curaj sa spună totul pe faţă.
„Daca Basescu castiga alegerile Mircea Badea va fi concediat ? ” – ce este cu întrebarea asta? Adică ce legătură are cu Băsescu?

Deci ăştia de la Realitatea nu ştiu din ce îşi câştigă pâinea, serios acuma, şi dacă ar avea „material de calitate” NU AR MERITA NIMIC, pentru că sunt prea proşti, nu sunt în stare de absolut nimic!

Aaaa, poate se întreabă vreo unul ce legătură are titlul cu articolul, nici una, e pus la vrăjeală.

Lasă un răspuns

 
