6 cai

Şase cai

Vine iarna şi…

Posted by whiteboy pe Octombrie 14, 2009

Mă fut în ea de iarnă, cred că o să fie o iarnă de căcat, da a început să ningă, am văzut zăpadă, poza, dar nu îmi place, anotimpul meu preferat este VARA, pentru că vara nu trebuie să te îmbrobodeşti aiurea.
Îmi place şi iarna, e frumos întradevăr, când vin sărbătorile sau chestii de genul. CADOURI! hehe.
Deci e de căcat. Îmi pare rău că nu v’am mai scris în ultima perioadă, am şi eu tot felul de probleme.
Abia aştept vara, căldura.
M-am apucat ieri de un proiect, relativ inutil, dar ocupă timpul liber şi e bine, chiar dacă nu prea am timp liber, sper ca în scurt timp să vă pot arăta la ce lucrez🙂.
Hai că vă las că iar uitaş ceaiu` pe foc :)).
O seară bună.

Lasă un răspuns

 
