6 cai

Şase cai

Bună(?) dimineaţa

Posted by whiteboy pe Octombrie 17, 2009

Bună nu prea îi, cred ca am tras curent la spate şi mă cam doare foarte tare, în fine totuşi sunt tânăr, nu voi muri!
Vreau să vă anunţ că mi`am făcut şi eu cont pe flickr, că să fiu la modă(joke), voi pune periodic poze făcute cu telefonul meu mobil şi cu puţin efect dat de mister PS, am făcut acest lucru pentru altă treabă, nu sunt eu fotograf! Mai ales cu E63-ul meu.
My flickr: whiteboy.
Nu vă aşteptaţi la cine ştie ce poze de vă cade faţa, sunt doar nişte banalităţi.

OK, have a good day!

Lasă un răspuns

 
