6 cai

Şase cai

Ce urăsc eu cel mai mult

Posted by whiteboy pe Octombrie 18, 2009

Luaţi de aici 41 de lucruri pe care le urăsc:
1. Cocalarii şi Piţipoancele
2. Manelele
3. Majoritatea colegilor
4. Iarna
5. Bârfa
6. Pozele în toate poziţiile înfipte pe „haifaiv”
7. Rujurile ROZ(la fete)
8. Vecinii
9. Ciorba de burtă
10. Peştele
11. Muzica de club
12. Târfele
13. Prostu` din faţa scării care indiferent de anotimp iese cu jumătate de oră mai devreme şi îşi „încălzeşte” maşina
14. Pisicile
15. România
16. Băsescu
17. Pe dirigă`
18. Şcoala(probabil din cauza unor BUNI COLEGI)
19. Femeile la volan
20. din nou Târfele
21. Lumea virtuală, a se citi: „oamenii care îşi trăiesc viaţa pe net”!
22. Ungurii, îi urăsc cam tot atâta cât îi urăşte şi Vadim
23. RealitateaTV
24. Cronica Cârcotaşilor
25. Ştirile de la ora 5, sau 17 să nu creadă lumea că mă trezesc la 5 să mă uit la ştiri
26. Cosmote
27. Lady Gaga
28. Ploaia
29. Oamenii care se ascund după deget
30. Oamenii cu dublă personalitate, fără excepţii
31. Oamenii care se dau deştepţi şi`s proşti ca pula
32. Pupincuriştii
33. din nou Târfele
34. OTV
35. Automatul de cafea de la şcoală
36. Obama şi Bush
37. Javrele, a se citi: „animalele alea cu patru picioare ce latră în fiecare dimineaţă sub geam”
38. Telefoanele chinezeşti, doar alea care au ajuns pe mâinile cocalarilor, care la rândul lor le`au umplut cu manele şi te trezeşte şi din morţi când dă play
39. Magazinul de la colţul blocului, pentru că vânzătoarea mă urăşte, în consecinţă o urăsc şi eu pe ea
40. DACIA
41. Pe mă-sa lu` …🙂
Cred că ajunge, deja am spus prea multe, să nu întrebati de ce 41 că nu ştiu nici eu.

3 Răspunsuri to “Ce urăsc eu cel mai mult”

  1. chester. said

    ba baiatule, da multe lucruri te mai enerveaza… ;))

  2. whiteboy said

    @chester, inca nu am spus tot :))

  3. madimadutza said

    Cum urasti tu autonomatul de cafea de la scoala daca bei de acolo,in fiecare dimineatza cafea?
    Ai uitat sa spui de fluturi.

Lasă un răspuns

 
