6 cai

Şase cai

Google „e ca pula”!

Posted by whiteboy pe Noiembrie 5, 2009

Bun, revin după mult timp în care nu am scris nimic din dorinţa de a vedea câţi cititori aş avea dacă aş pleca într-o vacanţă.
Acuma am revenit, şi mă uitam cât de idiot e gogu`…

http://www.fete care se fut cu caii – ce http://www.? şi de ce vrei să vezi aşa ceva?

videoclipuri cu tarfe oameni pula – eşti idiot+analfabet+gay(probabil), mori!

curve care baga pula de la cal in ele – să înţeleg că aveţi o slăbiciune pentru cai?

poze cu cai care fac futi – dute-n pula mea! MORI! REPEDE!

pozitii de futut cu cai – sunt 90% sigur că eşti fată şi 100% sigur că eşti o terminată pe care nu o fute nimeni şi vrea să fie şi ea futută! MORI DIN NOU!

pizza sase cai – există? eu cred că e plăcintă făcută de unul sau mai mulţi cai!

la futut curve de pe centura – du-te pe centură şi le găseşti, nu cred că-s online pe mess….

de ce am lindicu mare – eşti terminată! GOGU’ nu este psihiloc! mai bine du-te la un doctor, pe blogu’ ăsta nu vei găsi raspunsul, dar iţi sugerezi să-l tai cu foarfeca.

cururi futute greu de cele mai mari pule – voi aveţi o viaţă socială?

mers de curva – uită’te la tin!

oameni blegi – VOI TOŢI CARE VENIŢI DE PE GOGU!
MURIŢI OAMENI BUNI! MURIŢI!

Lasă un răspuns

 
